נעתר לבקשה: היועמ"ש החליט כי חומרי החקירה ימסרו לאחר הבחירות

    איתי גדסי No Comments on נעתר לבקשה: היועמ"ש החליט כי חומרי החקירה ימסרו לאחר הבחירות

    לאחר בקשת עורכי דינו של ראש הממשלה, להשהות את העברת חומרי החקירה בתיקי 1000, 2000 ו-4000 ולמוסרם לאחר הבחירות. נעתר היועמ"ש לבקשתם מכיוון שכל עניין מסירת החומרים הוא להיערך לקראת השימוע שיערך רק לאחר הבחירות ובהתחשבות של כלל הנסיבות, חומרי החקירה ימסרו לאחר הבחירות

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ המשפטי לממשלה הודיע היום (שני) לעורכי הדין של ראש הממשלה ולעורכי דינם של החשודים האחרים בפרשות 1000, 2000, ו-4000, כי לאחר שקילת עמדותיהם, ובהתחשבות למכלול נסיבות העניין, החליט להיעתר בחיוב לבקשת עורכי דינו של ראש הממשלה ולהשהות את מסירת חומרי החקירה בתיקים הקשורים לראש הממשלה עד לאחר מועד הבחירות, וזאת ביחס לכלל החשודים.

    כזכור, באי כוחו של ראש הממשלה ביקשו להשהות את מסירת החומרים נוכח טענתם לחשש שחומרי הראיות ימצאו את דרכם  לכלי התקשורת ויפורסמו בתקופת הבחירות. היועץ המשפטי לממשלה החליט כי בנסיבות העניין, ובשים לב לכך שתכלית מסירת חומרי החקירה היא על מנת לאפשר היערכות לחשודים לשימוע שייערך בעניינם, ונוכח הקירבה למועד הבחירות, הרי שבאיזון בין האינטרסים השונים יש מקום להיעתר בחיוב לבקשה.

    מהפרקליטות נמסר: חומרי החקירה האמורים יועמדו לרשות הסנגורים החל מיום 10.4.19 במשרדי פרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה). הסנגורים נתבקשו לפעול לתאם מועדים לעריכת שימועים, כך שאלו ייקבעו להיערך לכל המאוחר ביום 10.7.19. השימוע לסנגורי ראש הממשלה יערך בפני היועץ המשפטי לממשלה, בעוד שיתר השימועים יערכו בפני פרקליטת מחוז ת״א (מיסוי וכלכלה).



    0 תגובות